9 «А» сынып оқушыларының тұлғаның типін анықтауға байланысты Д. Голландтың тесті. » Ават мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
Ават орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 9 «А» сынып оқушыларының тұлғаның типін анықтауға байланысты Д. Голландтың тесті.
10
февраль
2023

9 «А» сынып оқушыларының тұлғаның типін анықтауға байланысты Д. Голландтың тесті.

9 «А» сынып оқушыларының тұлғаның типін анықтауға байланысты

Д. Голландтың тесті.

Кәсіби, тұлғалық типін бағалау үшін Джонн Голландтың әдісі қолданылды. Ол 6 типті  бөліп көрсетті : Реалисті тип, интелектуалды тип, әлеуметтік тип, конвенционалды тип, кәсіпкер тип, артистік тип. 

Мақсаты : Тұлғаның әлеуметтік бағыттылығын анықтау.

Қорытынды. Жалпы оқушылар саны 21.Қатысқан оқушылар саны 21. Оқушыларға жұптастырып әр түрлі мамандықтар ұсынылды. Әр жұптасқан мамандықтың, өзіне ұнайтын біреуін таңдау қажет.

Нәтижесінде: Қанатбек Мади, Мухтарова Малика, Сулейманова  Аружан, Нурмаулен Мирас -

Кәсіпкер типіне жатады яғни олар алдына энергияны жұмсауға, ынталылықты қолдануға болатын мақсаттарды алдына қояды, шытырман оқиғаларды жақсы көреді. Бұл типтің өкілдері доминатты, танылғанды (признание), басқарғанды жақсы көреді. Практикалық, интеллектуалды күшті қажет ететін, отырықшы жұмыстарды, ұнатпайды. Басшылықпен, мәртебемен және билікпен байланысты міндеттерді шешеді, агрессивті және пысық, вербалды қабілеттері жақсы дамыған. 

            Келесі іс – әрекеттер жақын: артист, журналист, телеоператор, меңгеруші, директор, дипломат және т.б. Каримова Диана, Құрманғали Алтынай, Нұржұма Ерсін, Сейтқазы Мадияр

Әлеуметтік типке жатады – әлеуметтік қабілеттерге ие, қарым – қатынасқа мұқтаж. Мінезінің қырлары: оқыту мен тәрбиелеуге талпынады, адамдарға психологиялық тұрғыда икемделген. Бұл типтің өкілдері интеллектуалдық мәселелерден аулақ жүреді; белсенді, бірақ адамдардың ой пікірлеріне тәуелді. Белгілі бір мәселелерді, эмоцияға, сезімдерге сүйене отырып шешеді. Вербалды қабілеттері жақсы дамыған. Ұсынылатын мамандықтар : мұғалім, дәрігер, психолог және т.б. Насыр Ажар, Баситов Ерсұлтан,Низамова Ясмина, Хабиболла Жанна – 

Конвенционалды тип (келісім) – нақты құрылған іс – әрекеттерді ұнатады. Мінезі стереотипті (ұстаным), нақты, пысық. Сыншыл емес, өзіндік емес (не оригинален), кертартпа (консервативный), тәуелді, ригидті (ауыспалы іс – әрекеттерді ұнатпайды). Ұйымдастырушылық қабілеттері  төмен, математикалық қабілеттері басым. Ұсынылатын мамандықтар: есеппен және кеңсемен байланысты  мамандықтар. Жоқ– 

Артистік тип – эмоцияларға, елес, қиялдарға сезгіштікке (интуиция) жүгінеді; өмірге деген көз қарасы күрделі, шешім қабылдауларда тәуелсіз. Вербалды және моторлық қабілеттері жақсы дамыған. Бұл тип өкілдеріне өмірдегі жоғарғы идеалы өзіндік «Мен» деген ұстаным тән. Әлеуметтік емес яғни қоғамдағы шарттарға бағынбайды. Шығармашлық жұмыстарды ұнатады: музыка, сурет салу, көркемдік, әдеби шығармашылықтар және т.б.

Қасымхан Нұртөре, Мұса Жаннұр, Сыдықбек Аружан  – 

Реалисті тип және артистік тип- әлеуметтік емес, нақ осы шаққа бағытталған, эмоционалды тұрақты, нақты белгілі бір объектімен шұғылданады (заттармен, құралдармен, машиналармен), ептілікті, нақтылықты талап ететін жұмыстарды қалайды. Математикалық, вербалды емес  қабілеттері дамыған. Ұсынылатын мамандықтар: механник, электрик, инженер, агроном және т.б. Гаиндинов Алишер, Курзаков Дамир, Тұрсынжан Ақжол

Интелектуалды тип – әлеуметтік емес, аналитик, рационалды, тәуелсіз, өзіндік (оригинален). Теоретикалық құндылығы басым болып келеді, абстракциялық ойлауды талап  ететін міндеттерді шешуді жақсы көреді. Вербалды және вербалды емес қабілеттері  үйлесімді дамыған. 

Голланд әдістемесінің материалы

1

 а) инженер – техник

ә) инженер - контролер


2

А) тоқушы 

ә) санитар дәрігер

3

А) аспазшы

ә) теруші

4

А)Суретші

ә)Дүкен меңгерушісі

5

А)Сызбашы

ә)әрлендіруші

6

А)Философ

ә)психиатр

7

А)Химия ғалымы

ә)бухгалтер

8

А)Ғылыми журнал редакторы

Ә)Қорғаушы

9

А) лингвист

Ә)Көркем әдебиеттерінің аудармашысы

10

А)Балалар дәрігері

Ә)Сынақшы (статистик)

11

А)Тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушы

ә)Кәсіподақтың төрайымы

12

А)Спорт дәрігері

ә)Сықақ жазушы

(фельетонист)

13

А)Нотариус

Ә)Жабдықтырушы 

14

А)Перфоратор 

Ә)Мазақ сурет салушы

15

А)Саясат жұмыскері

Ә)Жазушы 

16

А)Бақшашы

Ә)Метеоролог

17

А)Тролейбус жүргізушісі

ә) Медбике

18

А)Инженер электрик

Ә)Хатшы (секретарь)

19

А)Маляр

Ә)Металл бойынша суретші

20

А)Биолог 

Ә)Бас дәрігер

21

А)Телеоператор

Ә)режисер

22

А)Гидрологтексеруші, ә)бақылаушы

23

А)Зоолог

Ә)зоотехник

24

А)Математик 

Ә)Архитектор

25

А)КТБИ жұмыскері

Ә)есепші

26

А)Мұғалім

Ә)Еркін түрде жиналған топтың басшысы

27

А)Тәрбиеші

Ә)Керамика бойынша суретші

28

А)Экономист

Ә)Бөлім меңгерушісі

29

А)Түзетуші (корректор)

Ә)сыншы

30

А)Завхоз

Ә)директор

31

А)Радиоинженер

Ә)Ядролық физика бойынша маман 

32

А)Реттеуші (жөндеуші)

Ә)Механник

33

А)Агроном

Ә)Колхоз төрайымы

34

А)Тігінші модельер

Ә)декоратор

35

А)Археолог

Ә)Сарапшы (эксперт)

36

А)Мұражай жұмыскері

Ә)Кеңес беруші

37

А)Ғалым

Ә)актер

38

А)Логопед

Ә)стенографист

39

А)Дәрігер

Ә)дипломат

40

А)Бас есепші

Ә)Директор

41

А)Ақын

Ә)психолог

42

А)Архивариус

Ә)Мүсінші