2022-2023 оқу жылындағы педагог-психологтардың атқарған жұмыстарының аналитикалық талдауы » Ават мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
Ават орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2022-2023 оқу жылындағы педагог-психологтардың атқарған жұмыстарының аналитикалық талдауы
09
февраль
2023

2022-2023 оқу жылындағы педагог-психологтардың атқарған жұмыстарының аналитикалық талдауы

2022-2023 оқу жылындағы педагог-психологтардың атқарған   жұмыстарының аналитикалық талдауы 

        2022-2023 оқу жылына Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығына 1-қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығына 1-қосымшаны негізге ала отырып, оқуға ыңғайлы етіп жылдық жоспар құрылып бекітілді.

Психологиялық қызметтің мақсаты: 

   1.Тұлғаның жеке жас ерекшеліктерін сондай-ақ тұлғааралық қарым-қатынас ерекшеліктерін ескере отырып, шығармашылық қабілеттерін дамыту;

   2.Кәсіби және жеке тұлғалық өсуін дамыту;

   3.Мектеп мұғалімдеріне, ата-аналарға қажетті психологиялық көмек көрсету.

   Міндеттері: 

1. Білім беру жүйесінің барлық субьектілеріне қажетті психологиялық көмек беру (мұғалімдер, ата-аналар, оқушылар).

2. Баланың жас ерекшелігіне байланысты, әрбір даму сатысында тұлғалық, интеллектуалдық және кәсіби дамуын қамтамасыз ету.

3. Интеллектуалдық және тұлғалық дамудағы ауытқушылықтардың алдын алу және түзету.

4. Оқушылар мен мұғалімдердің шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау.

Психологиялық жұмыс әрекетінің негізгі бағыттары:

 1.Психологиялық диагностика

 2.Психологиялық профилактика

 3.Психологиялық түзету, дамыту

 4.Психологиялық консультация

 5. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

Психодиагностикалық бағыт бойынша жүргізілген жұмыстар 

Бастауыш буын 

  • Танымдық үрдістерін зерттеу (қабылдау, ойлау, зейін, ес, сөйлеу)
  • Сенің сыныптастарын қандай?
  • Таңбаларды қойып шық
  • Сенің сыныптастарын қандай? сауалнама


Орта буын

  • Социограмма
  • Оқу мотивациясын анықтау
  • «Кактус»әдістемесі 

Жоғары буын

  • Өз құқығыңды білесің бе?
  • Дарындылық картасы  
  • ҰБТ-ға дайындығын қалай жас түлек?

Түзету-дамыту бағыты бойынша жүргізілген жұмыстар 

     - Оқушыларға оқу үлгерімдеріне байланысты мотивация беру   1-5-сыныптар

   - Оқушыларға мотивация беру «Қар қиыршықтар» жаттығу      9-11-сыныптар

    - Жастай келін атану – жас өмірге балта шабу семинар

тренинг       7-11 сынып қыздарымен

  • 5 сыныптағы  өзгеріске  дайынсыз   ба, ата-ана ? жаднама     5 сынып ата-аналарына
  • МАД "А,Ә,Б,В" топтарымен сурет бойынша әңгімелесу, түстерді айыру жаттығу         МАД топтары
  • «Бәріміз бірейміз кемсітуді білмейміз» психологиялық жаттығу         үйден оқитын білім алушылар
  • Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдауына арналған жаттығулар
  • «Бесінші сыныпқа бірінші рет» тренинг сабақ  5 сынып білім алушылары
  • «Мен өзімді мақтан етемін»  ойын –жаттығулары қиын және тәуекел топтағы білім алушылармен
  • «Мен өмірді таңдаймын» тренинг жаттығулар 
  • Тұлғаның өзіне сенімділігін арттыру семинар тренинг 
  • Зиянды заттардың адам өміріне тигізетін әсері» түсіндіру жұмыстары, сұхбат жүргізу
  • ҰБТ-ға сенімді барайық семинар тренинг
  • Мен таңдаған жол.................. қандай? семинар тренинг
  • «Есті дамытуға арналған ойын жаттығулар: Мақал – мәтелдер 
  • Сөздерді есте сақтайық . Заттар. Кім көп есіне сақтайды» есте сақтауға арналған жаттығулар 
  • ҰБТ –ға білім алушыларды психологиялық тұрғыдан дайындау cеминар-тренинг 11 сынып
  • Стресстің алдын алу – мектеп ұжымымен жаттығулар 
  • Дарынды білім алушы мектеп келбеті интеллектуалдық ойын – жаттығулар дарынды білім алушылармен. 


Қорытынды. Жоспарланған жұмыстар орындалып, өз нәтижесін берді. Болашақта, іс-әрекеттерді талдау негізінде, қолданыстағы бағдарламаларды жетілдіру және білім беру процесіне қатысушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жаңалықтарды әзірлеу қажет. Сонымен қатар, педагогикалық кадрлармен өзара әрекеттесу бағдарламаларын және дарынды балалармен жұмыс істеу бағдарламаларын дамытуға көбірек назар аудару қажет.

   Өткен жылдағы барлық жұмыстарды талдай отырып, барлық іс-шаралар      ұзақ мерзімді жұмыс жоспарына және барлық салаларға сәйкес жүзеге асырылған деп айтуға болады. Жүргізілген жұмыс біздің өзіміздің кәсіби мүмкіндіктерімізді анықтауға, сондай-ақ өз қызметімізді жүзеге асырудың негізгі жолдарын және болашақта кәсіби өсуін анықтауға мүмкіндік берді. Өткен жылдағы іс-шараларды талдауды ескере отырып, алдағы жылға жоспар құру, іс-шараларды жалғастыру.


                     Мектеп психологы: Наманова Д.М

                                                  Нурбекова М.К