Оқу әдістеме саласының жұмыстары бойынша SWOT талдау
2022-2023 оқу жылының оқу әдістеме саласының жұмыстары бойынша
SWOT талдау
Күшті жақтары: -Мұғалімдердің білімдерін жетілдіруі. -7 мұғалім жаңартылған білім беру бағдарламасын оқып сертификатталды; -33 мұғалім өз білімін жетілдіру бойынша жекелеген пәндік курстардар өтті -Барлық мұғалім қысқа мерзімді «Қашықтан оқытуды үйренемін» курсын тәмамдады; -Қабілетті оқушылармен жұмыстың нәтижесі бойынша облыстық және республикалық деңгейдегі сайыстардан жүлделі орын көрсетуі; -Оқушылар аудан, облыс, республика көлемінде өткен сайыстардың жүлдегерлері; -Педагог-зерттеуші және педагог-сарапшы мұғалімдердің іс-тәжірибелерімен бөлісуі; -Пән бірлестіктерінің онлайн форматта жоспарлаған онкүндіктерінің нәтижелі өтуі; | Әлсіз жақтары: -Жас мамандардың тәжірибесінің аздығынан кәсіби біліктілігінің әлсіздігі; - Көрнекілік құралдардың аздығы және пән кабинетінің жүйелі жабдықталмауы; -Педагогтерді курстан кейінгі қолдау жұмыстарының іске асырылмауы; -Пән бірлестік мұғалімдерінің пәндік құзыреттілік бойынша курстардан өтпеуі; -Факультатив сабақтарының нәтижесінің төмендігі; -11-сынып бітірушілерінің ҰБТ-ден төмен нәтиже көрсетулері; -Оқушылардың облыстық пән олимпиадасына сайыстарға аз қатыстырылуы; -Мұғалімдердің кәсіби байқауға қатысуларының төмендігі; -Кейбір мұғалімдердің жаңартылған білім беру бағдарламасын жеткілікті меңгермегендігі себепті сабақтарында нәтижелі ықпалдастыра алмауы; - Бұқара ақпарат құралдарына өткізілген іс шаралардың уақтылы жарияланбауы; |
Мүмкіндіктері: -Оқушылармен қосымша жұмыс жүргізу үшін пән кабинеттерінің ыңғайлылығы, қолайлығы; - Оқушылардың білім алуына қажетті электронды кітаптар, мектеп кітапханасы, интернет желісі т.б. қолжетімділігі; -Оқушылар мен мұғалімдердің білімдерін, өнерлерін шыңдайтын кәсіби байқаулар, білім сайыстары, қашықтықтан сайыстардың көптігі; -Оқушылардың жаңашылдыққа, АКТ-ға құлшыныстарының өте жоғары болуы; -Мұғалімдердің кәсіби өсуіне, іс әрекеттегі зерттеумен айналысуына мектеп әкімшілігінің қолдау көрсетулері; -«Полиглот» ӘП бірлестігі онкүндігінің өту мерзімін қазан айына ауыстыру мүмкіндігі; | Қауіп-қатерлер: -Мұғалімдердің оқуды, ізденуді тоқтатуының салдарынан кәсіби өсе алмауы, керісінше тоқырауға ұшырауы; -АКТ-дан білімдерінің әлсіздігі салдарынан оқушылардың сабаққа қызығушылығын оята алмауы; -Оқушыларға жеке-дара дұрыс көңіл бөлмеуінен, зерттей алмауынан олармен қарым-қатынастың, байланыстың нашарлауы; -Оқушылардың алған білімдерін өмірінде қолдана алмауы. |