«Дарын» бірлестігі
«Дарын» бірлестігі
Өзекті мәселесі: Бәсекеге қабілетті, тілдік құзіреттіліктері дамыған жеке тұлға қалыптастыру
«Дарын» әдістемелік бірлестігінің проблемасы:Оқушылардың ақыл- ой қабілеті мен тұлғалық қасиеттерінің қалыптасуына, тілдік- эстетикалық талғамдарының дамуына, коммуникативтік құзіреттіліктерінің жетілуіне негіз қалап, өмірлік дағдыларын шыңдауына, өздігінен білім алуларына мүмкіндік туғызу
Басты міндеттері:
1.Республика, облыс, аудан көлеміндегі озық тәжірбиені оқып үйрену;
2.Бірлестіктегі озық педагогикалық тәжірбиені зерттеу, жинақтау, тарату;
3.Нормативті құжаттарды оқу, жүзеге асыру;
4.Пән бойынша әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру;
Мұғалімдердің сапалық құрамы
жалпы |
«Дарын» әдістемелік бірлестігі мұғалімдерінің білім сапасының мониторингі
№ | Жетістіктер | Білім сапасы |
1 | Аязбаева Назгул | 72% |
2 | Бердаева Айтгул | 70% |
3 | Мухаметжанова Гулшат | 63% |
4 | Марипова Дилярам | 75% |
5 | Абдрахимов Марат | 67% |
6 | Иминова Венера | 78% |
7 | Турдиева Эльмира | 67% |
2021-2022оқу жылындағы оқушылардың оқу байқауларындағы жетістіктері
№ | Байқаутүрлері | 2021-2022оқу жылы | Аты- жөні | Марапаты |
1 | Аудандық пән олимпиадасы | 1 | Бақытқызы Айдана10-сынып | Аудан.грамота 2-орын |
2 | Қашықтықтан олимпиада | 6 | диплом | |
3 | ҚҒА | - | - | |
4 | Ақ бота | |||
5 | Абай оқулары | 1 | Сағатжан Бану 8-сынып | |
6 | Мұқағали оқулары | 1 | Айсан Аяжан 9-сынып | Облыстық грамота 3-орын |
7 | Мағжан оқулары | 1 | Тохтаева Наиля 8-сынып | - |
8 | Мың бала | |||
9 | Жыршылар байқауы | |||
10 | Ильяс оқуы | 1 | Төлеген Байнурлан | |
11 | Н.И.Розиев оқуы | 6 | Алмасова Малика ТохтаеваНайля,Мусаева Дилбаһар-8ә-сынып, Бакиева Эльенора Имин Дильфуза, Исамдунова Гулниса 11-сынып | Дипломмен марапатталды. |
12 | Яссауи оқуы | 1 | Тұрғанбай Сымбат | Аудандық грамота 3-орын |
2021-2022оқу жылындағы мұғалімдердің қатысқан байқауларының жетістіктері
№ | Жетістіктер | 2021-2022 оқу жылы | Байқау түрі | Марапаты |
1 | Аязбаева Назгул | 3 | Жыл мұғалімі-2022 Жыл сынып жетекшісі-2022 Мұқағали оқуы Айсан Аяжан 10-сынып Пән олимпиадасы Бақытқызы Айдана 10-сынып | Аудандық 3-орын Алғыс хат Облыс 3-орын Аудан 2-орын |
2 | Бердаева Айтгул | - | - | |
3 | Мухаметжанова Гулшат | - | - | - |
4 | Марипова Дилярам | 1 | Аудандық грамота | |
5 | Абдрахимов Марат | - | - | - |
6 | Иминова Венера | 1 | Н.И.Розиев оқуы | диплом |
7 | Турдиева Эльмира | 1 | Н.И.Розиевоқуы | диплом |
Әлеуметтік желілерге жарияланған сабақтар:
Аязбаева Назгуль Базарханқызының 11 сыныппен Қазақ тілі пәнінен «Әлемді өзгерткен өнер табыстар. Шешендік сөздер» тақырыбында өткізген сабағы YouTube желісінде жарияланды https://www.youtube/3WyWC7kbDvo
Марипова Дилярам 5 сыныппен Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен «Бірлігі жарасқан ел» тақырыбында өткізген сабағы YouTube желісінде жарияланды https://www.youtube.com/watch?v=mWnYRQVGqyo
SWOT |
Күшті жақтары | Әлсіз жақтары |
1.Жаңартылған білім беру жүйесі бойынша қазақ тілі пәні мұғалімдерінің зерттеуші, сарапшы санаттарына өтуі біліктілік курсынан оқуы; 2. Пән олимпиадаларына, Республикалық , облыстық Мұқағали оқуларына оқушыларды қатыстырып,жүлделі орындар иеленуі; | 1.Мұғалімдердің әлеуметтік желілерге сабақтарын жарияламауы; 2.Қазақ тілі пәні мұғалімдерінің облыс, республика көлемінде іс-тәжірибелерін бөліспеуі; 3.Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінің облыстық «Жыл мұғалімі», «Үздік педагог» байқауларына қатыспауы; |
Мүмкіндіктері | Қауіп-қатері |
1.Мұғалімдер АКТ құралдарымен еркін жұмыс жасайды.Қажетті ақпарат қолжетімді; 2.Білім алуға ресурстардың қолжетімділігі; 3 Bilimland, ZOOM платформаларымен жүйелі жұмыс жүргізілуі; | 1. Оқушылардың көркем әдебиет оқуға деген қызығушылығының төмендеп кетуі; 2. Мұғалім тарапынан берілген шығармашылық тапсырмаларды орындауға деген жауапкершілігінің төмендігі; 3. Өздігінен іздену қабілеттерінің бәсеңдігі |