«Дарын» бірлестігі » Ават мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
Ават орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
10
февраль
2023

«Дарын» бірлестігі

«Дарын» бірлестігі


Өзекті мәселесі:  Бәсекеге қабілетті, тілдік құзіреттіліктері дамыған жеке тұлға қалыптастыру


«Дарын» әдістемелік бірлестігінің проблемасы:Оқушылардың ақыл- ой қабілеті мен тұлғалық қасиеттерінің қалыптасуына, тілдік- эстетикалық талғамдарының дамуына, коммуникативтік құзіреттіліктерінің жетілуіне негіз қалап, өмірлік дағдыларын шыңдауына, өздігінен білім алуларына мүмкіндік туғызу

Басты міндеттері:

1.Республика, облыс, аудан көлеміндегі озық тәжірбиені оқып үйрену;

2.Бірлестіктегі озық педагогикалық тәжірбиені зерттеу, жинақтау, тарату;

3.Нормативті құжаттарды оқу, жүзеге асыру;

4.Пән бойынша әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру;


Мұғалімдердің сапалық құрамы




жалпы

 


«Дарын» әдістемелік бірлестігі мұғалімдерінің білім сапасының мониторингі


Жетістіктер

Білім сапасы

1

Аязбаева Назгул

72%

2

Бердаева Айтгул

70%

3

Мухаметжанова Гулшат

63%

4

Марипова Дилярам

75%

5

Абдрахимов Марат

67%

6

Иминова Венера

78%

7

Турдиева Эльмира

67%


 
















2021-2022оқу жылындағы оқушылардың оқу байқауларындағы жетістіктері


Байқаутүрлері

2021-2022оқу жылы

Аты- жөні

Марапаты

1

Аудандық пән олимпиадасы

1

Бақытқызы Айдана10-сынып

Аудан.грамота

2-орын

2

Қашықтықтан олимпиада

6


диплом

3

ҚҒА

-


-

4

Ақ бота




5

Абай оқулары

1

Сағатжан Бану

8-сынып


6

Мұқағали оқулары

1

Айсан Аяжан

9-сынып

Облыстық грамота

3-орын

7

Мағжан оқулары

1

Тохтаева Наиля

8-сынып

-

8

Мың бала




9

Жыршылар байқауы




10

Ильяс оқуы

1

Төлеген Байнурлан


11

Н.И.Розиев оқуы

6

Алмасова Малика

ТохтаеваНайля,Мусаева Дилбаһар-8ә-сынып,

Бакиева Эльенора

Имин Дильфуза,

 Исамдунова Гулниса

11-сынып

Дипломмен марапатталды. 

12

Яссауи оқуы

1

 Тұрғанбай Сымбат

Аудандық грамота

3-орын




















2021-2022оқу жылындағы мұғалімдердің қатысқан байқауларының жетістіктері


Жетістіктер

2021-2022

оқу жылы

Байқау түрі

Марапаты

1

Аязбаева Назгул

3

Жыл мұғалімі-2022

Жыл сынып жетекшісі-2022

Мұқағали оқуы

Айсан Аяжан 

10-сынып Пән олимпиадасы 

Бақытқызы Айдана

10-сынып

Аудандық

3-орын 



Алғыс хат


Облыс 3-орын




Аудан 2-орын

2

Бердаева Айтгул

-


-

3

Мухаметжанова Гулшат

-

-

-

4

Марипова Дилярам

1


Аудандық грамота

5

Абдрахимов Марат

-

-

-

6

Иминова Венера

1

Н.И.Розиев оқуы

диплом

7

Турдиева Эльмира

1

Н.И.Розиевоқуы

диплом


 





Әлеуметтік желілерге жарияланған сабақтар:

Аязбаева Назгуль Базарханқызының 11 сыныппен Қазақ тілі пәнінен «Әлемді өзгерткен өнер табыстар. Шешендік сөздер» тақырыбында өткізген сабағы YouTube желісінде жарияланды https://www.youtube/3WyWC7kbDvo

Марипова Дилярам 5 сыныппен Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен «Бірлігі жарасқан ел» тақырыбында өткізген сабағы YouTube желісінде жарияланды https://www.youtube.com/watch?v=mWnYRQVGqyo






SWOT

  «Дарын» бірлестігінің жұмыстарына талдау



Күшті жақтары

Әлсіз жақтары

1.Жаңартылған білім беру жүйесі бойынша қазақ тілі пәні мұғалімдерінің зерттеуші, сарапшы санаттарына өтуі  біліктілік курсынан оқуы;

2.  Пән олимпиадаларына, Республикалық , облыстық Мұқағали     оқуларына оқушыларды қатыстырып,жүлделі орындар иеленуі;


1.Мұғалімдердің әлеуметтік желілерге сабақтарын жарияламауы;

 2.Қазақ тілі пәні мұғалімдерінің облыс, республика     көлемінде іс-тәжірибелерін бөліспеуі;

3.Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінің облыстық «Жыл мұғалімі», «Үздік педагог» байқауларына қатыспауы;

Мүмкіндіктері

Қауіп-қатері

1.Мұғалімдер АКТ құралдарымен еркін жұмыс жасайды.Қажетті ақпарат қолжетімді;

2.Білім алуға ресурстардың қолжетімділігі;

3 Bilimland, ZOOM платформаларымен жүйелі жұмыс жүргізілуі;

1. Оқушылардың көркем әдебиет оқуға деген қызығушылығының төмендеп кетуі;

2. Мұғалім тарапынан берілген шығармашылық тапсырмаларды  орындауға деген жауапкершілігінің төмендігі;

3. Өздігінен іздену қабілеттерінің бәсеңдігі