МИФ бірлестігі » Ават мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
Ават орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
10
февраль
2023

МИФ бірлестігі

«МИФ» бірлестігі



Бірлестіктің өзекті мәселесі:

Оқушылардың танымдық қабілетін, 

зейінін дамыту, математика, физика, 

информатика пәндерін оқытуда

 дифференциалдың түрлерін жетілдіру











          «МИФ» бірлестігінің  жылдық білім сапасы


Мұғалімдердің аты-жөні

Білім сапасы

1

Аскарбек Қ

56%

2

Оспанова А

70%

3

Мусаева Г

70%

4

Иминова С

71%

5

Амансупиев Р

62%

6

Османов Б

70%

7

Осанов С

69%

8

Тохтиева Р

81%








МИФ бірлестігінің жетістіктері


Аты-жөні









жетістіктері

Білім жетілдіруі

семинар

Аудандық пән

олимпиада

Қашықтықтан олимпиада

Республикалық онлайн олимпиада

КҒА

Халықаралық   онлайн олимпада

Ғылыми-әдістемелік жарияланымдар

Бұқаралық ақпарат құралдарына шыққан материалдары


1

Оспанова Ә



2








2

Мусаева Г

1

1









3

Амансупиев Р


1



2






4

Иминова С

1

1



2






5

Аскарбек Қ











6

Османов Б











7

Осанов С











8

Тохтиева Р

1


4


6






Барлығы

3

3

6


10








Жетістіктер

2019-2020 оқу жылы

2020-2021 оқу жылы

2021-2022 оқу жылы

1

Аудандық пән олимпиадасы

1

5

6

2

Қашықтықтан олимпиада

30

15


3

Республикалық онлайн олимпиада

15

6

10

4

ҚҒА

1



5

Халықаралық  онлайн олимпиада

18

69

16










 «МИФ» бірлестігінің жұмыстарына талдау


SWOT



Күшті жақтары

Әлсіз жақтары

Мұғалімдер:

  • Пән мұғалімдері өзгерістерді қолдайды, қызығушылықтары басым;
  • Бағалау мен диалогті сабақтарда қолдану;
  • Формативті бағалауды қолдану;

Оқушылар:

  • Білім алушының белсенділігі;
  • «Кенгуру», «Ақбота» республикалық пәндік қашықтық олимпиадаларға белсенді қатысуы.

Мұғалімдер:

  • Мұғалімдердің меңгерген әдіс – тәсілдерін сабақтарда үнемі қолданбауы;
  • Пән олимпиадаларында облыс, республика көлемінде көрсеткіштік төмендігі;

Мүмкіндіктері

Кедергілер

Мұғалімдер:

  • Математика, информатика, физика пәндері бойынша мүмкіндігі жоғары кейбір оқушыларға шығармашылық тапсырмалар беру;
  • Керекті ақпарат көздеріне қолжетімділігі;

Оқушылар:

  • Bilimland, Дарын онлайн білім беру платформалары арқылы тегін білім алуы;


Мұғалімдер:

  • Математика, информатика, физика сабақтарында тапсырмаларды орындауда барлық оқушылардың толық қатыспауы;
  • Пән мұғалімдерінің деңгейлік тапсырмаларды әр бір сабақта ұтымды пайдаланбауы.

Оқушылар:

  • Оқушылардың басым көпшілігінің жауапкершілігінің төмендігі;
  • Берілген тапсырмалардың белгіленген мерзімде орындалмауы.