«Қызықты математика» үйірмесі
5ә сынып оқушыларының тізімі
№ | Оқушының аты-жөні | Туған күні айы жылы | Мекен жайы |
1 | Акюлова Малика | 11.10.2011ж | Абай көшесі |
2 | Бахтияров Дильяр | 09.05.2011ж | Розыбакиев к |
3 | Велиев Абдуллам | 25.12.2011ж | Билал Назым |
4 | Данаев Рахман | 29.09.2011ж | Розыбакиев көшесі |
5 | Измахунова Назакәт | 13.12.2011ж | Бейбітшілік көшесі |
6 | Иминжанова Гульсанам | 19.02.2012ж | Ақкент |
7 | Иминжанова Элнура | 19.05.2011ж | Саттаров |
8 | Имрамзиева Шахмина | 05.01.2012ж | Ават Саттаров |
9 | Кахирманова Амина | 04.11.2011ж | Ават Саттаров |
10 | Касымжанов Шахаббас | 03.10.2011ж | Розыбакиев көшесі |
11 | Кевиржанова Рабийәм | 30.01.2011ж | Ават Абай |
12 | Кетимиров Дильмурат | 02.11.2011ж | Ават Саттаров |
13 | Мусаева Амина | 30.09.2011ж | Ават Саттаров |
14 | Розахунов Азиз | 07.03.2011ж | Ақкент |
15 | Турганов Һәмражан | 01.10.2011ж | Ақкент |
16 | Ташполатов Амир | 12.09.2011ж | Ақкент |
Математика бағдары бойынша «Қызықты математика» үйірмесінің бағдарламасы 5сынып
Ават орта мектебі
Жалпы білім беру жүйесінде біздің ойымызша тек қана мектеп бағдарламасындағы математика пәнімен шектеліп қана қоймай, өсіп келе жатқан ұрпақтың математикалық даму деңгейін көтеретін қосымша жаңа мәліметтер енгізу керек. Оқушылардың негізгі курста сабақ барысында алған білімдері әр уақытта жеткілікті емес. Осының арқасында математикадан жүргізілетін факультатив сабақтарының маңызы жоқ. Факультатив сабақтарында оқушылар негізгі курстағы білімдерін тереңдетіп жүйелейді және қосымша ақпараттар алады. Факультатив сабақтарының негізгі мақсаты оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, логикалық ой өрісін дамыту, білімдерін жүйелеуге, кеңейтуге, тереңдетуге үйрету, дағдысын, танымдық қабілеттерін арттыру. Ават орта мектебінің 5 сыныбына арнлаған «Қызықты математика» қолданбалы курс бағдарлама үлгісі аптасына 1 сағат, жылына 36 сағат жүктеме берілген. Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытып пәнге деген қызығушылықтарын арттырудың негізгі бір жолы – дидактикалық матеиалдар мен қызықты тапсырмалар құрастыру баланың ойын ұштай түсіп, ұстамдылыққа, еңбектене білуге тәрбиелейді. Оқушының қиялын дамытып, өз бетімен жұмыс істеугеикемдейді.
Адамдар бойындағы қабілетті шыңдаудағы танымдық ойындардың алар орны да, атқарар ролі де ерекше. «Адамның танымы неғұрлым биіктей берген сайын, дүниенің көкжиегі де соғұрлым кеңес бермек». Орыстың белгілі жазушысы А.Н.Радишевтің бұл сөзі ешқандай өз мәнін жоймақ емес. Көрнекті неміс драматургі әрі ақыны Бертольд Берхт «Ең бастысы – адамды ой сараптауға үйрету» десе, Шығыстың Аристотелі атанған ғұлама ғалым әл-Фараби көрікті ойын былайша бейнелеген. «Білімді болу деген сөз – белгісіз нәрсені ашу қабілетіне ие болу деген сөз. Ал белгісіз нәрсені аша білу деген сөз – ол теориялық өнердің барлығына тән, ортақ жайт»
Үйірменің мақсаты:
Оқушыларға математикалық білім, білік, дағдыларын игерту;
Шығармашылық қабілеттерін, білімге деген құштарлығын, белсенділігін арттыру
Оқушының табиғи қасиеттерін, зейінін, еске сақтау, математикалық білім деңгейін тереңдету, өздігінен білім алуға, ізденуге бейімдеу.
Оқушылардың математика пәніне ынтасын, қызығушылығын арттыру;
Міндеті:
Оқушының тұлға ретінде қалыптасуына әсер ету;
Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру;
Оқушылардың танымдық қабілетін дамытып, қызығушылығын арттыру;
Математикалық дағды математиканы әрі қарай меңгеруіне, оны өмірде кәсіпте қолдануға тәрбиелеу
Нәтижесі:
Танымпаздықтіс әрекеті, ойлау белсенділігі, тапқырлығы артады;
Оқушының дербестігі, өзі-өзіне сенімі қалыптасады;
Өз білімін бағалауға дағдыланады.
Алған білімін өмірде пайдалануға дағдыланады.
Сюжетті логикалық есептер. Математикалық ертегілер мен әңгімелер. Математикалық ертегілер мен әңгімелер. Есте сақтау есептері. ІІІ бөлім. «Логика және тапқырлық» сағат Логикалық есептер. Зейінді бақылау. Ойлау есептері Сюжетті логикалық есептер. Математикалық ертегілер және әңгімелер. Есте сақтау есептері.
№ | Сабақ № | тақырыптар | Сағат саны | Оқыту формасы | Уақыты |
1-бөлім «Математика әлемінде» 12 сағат | |||||
1 | 1 | Математикатер тарихына саяхат | 1 | Теориялық | 02.09 |
2 | 2 | Математиктер | 1 | теориялық | 09.09 |
3 | 3 | Цифрлар сыры | 1 | Жалпылау | 16.09 |
4 | 4-5 | Сандармен есеп | 2 | Практикалық | 23, 30.09 |
5 | 6-7 | Рим цифрлары. Сіріңкемен жұмыс | 2 | Практикалық | 07,14,09 |
6 | 8 | Судоку | 1 | Жарыс | 21 |
7 | 9 | Арқан тарту | 1 | Ойын | 28.10 |
8 | 10-11 | Сиқырлы квадрат | 2 | Жарыс | 11.18.11; |
9 | 12 | Сынақ сабағы | 1 | бақылау | 25.11 |
ІІ бөлім «Сөзжұмбақ сыры» 13 сағат | |||||
10 | 13 | Чайнворд-крассворд | 1 | Пәнаралық | 02.12 |
11 | 14-15 | Викториналар | 2 | Сұрақ-жауап | 09,23.12 |
12 | 16 | Криптограмма | 1 | Пәнаралық | 30.12 |
13 | 17-18 | Ой-жұмбақтар | 2 | Жұмбақ ойын | 13,20.01 |
14 | 19-20 | Пиктограмма | 2 | Практикалық | 27,03.02 |
15 | 21 | Ребустар | 1 | Фантазия | 10.02 |
16 | 22-23 | Пиктограмма | 2 | Практикалық | 15,22 |
17 | 24 | Лабиринт | 1 | Фантазия | 01.03 |
18 | 25 | Сынақ сабағы | 1 | Бақылау | 15 |
ІІІ бөлім. «Логикалық және тапқырлық» 11 сағат | |||||
19 | 26-27 | Логикалық есептер | 2 | компьютерлік | 29,05.04 |
20 | 28-29 | Зейінді байқау | 2 | Практикалық | 12,19 |
21 | 30 | Ойлау есептері | 1 | Компьютерлік | 26 |
22 | 31-32 | Сюжетті логикалық есептер | 2 | Практикалық | 03.05 |
23 | 33 | Математикалық ертегілер және әңгімелер | 1 | Пәнаралық | 10 |
24 | 34-35 | Есте сақтау есептері | 2 | Компьютерлік | 17,24 |
25 | 36 | Сынақ сабағы | 1 | Бақылау | 31 |
Барлығы | 36 |
Пайдаланылған әдебиеттер
- Математика және физика ғылыми-әдістемелік журнал
- Зерек авторы Жанат Елшібеков
- Алгорифм физика-математикалық журнал
- Математикадан кластан тыс жұмыстар авторы Қаңлыбаев
- Математикалық кеш авторы Елубаев С, Шәкуов Н
- Математическаяшкатулка авторы Нагибин Ф.Ф