2022-2023 оқу жылына арналған «Happy English » үйірмесінің күнтізбелік жоспары
2022-2023 оқу жылына арналған «Happy English » үйірмесінің
күнтізбелік жоспары
№ | Тақырып | Өткізу түрі мен формалары бақылау түрі | Күтілетін нәтиже | Сағат саны | Мерзімі |
1 | About myself Өзім туралы | Ауызша-жазбаша практикум Монолог, диалог | Өзі жайлы айта алады, жаза алады | ||
2 | Descring peoples Адамдарды сипаттау | Оқу, заттарды сипаттау Диалогты ойнау | Ағылшын тілінде адамдарды сипаттау, басқа адамның сөздерін түсінеді | ||
3 | Менің отбасым My family1 | Өз отбасын сипаттау, рөлдік ойын Интервью алу | Отбасы ағашын құру, өз отбасы жайлы әңгімелеп береді | ||
4 | My friend Менің досым | Монолог, ақпаратпен алмасу | Өз досы жайлы айта алады, сұрақ қоя біледі | ||
5 | My Flat Менің пәтерім | Өз үйін сипаттау /жазбаша, ауызша, сурет/ | Монологтік әңгімені тексеру, диалог Пәтерін сипаттай алады | ||
6 | «The little turnip» ертегі | Сөздерін жаттау | ертегіні әр кейіпкерде айта алады | ||
7 | My school Менің мектебім | Топтық жұмыс Диалогтік сөйлесімді тексеру | Мектебін сипаттап бере алады | ||
8 | My favourite subject Менің сүйікті пәнім | Жұптық жұмыс, өз сүйікті пәнін сипаттау Монолог, диалог | Сүйікті және сүйікті пәндері жайлы айта алады | ||
9 | My day Менің күнім | Жеке-дара, жұптық жұмыс сипаттау /жазбаша, диалог/ Монолог, диалог | Мектеп күнін сипаттай алады, сұрай алады, режимін жасай алады | ||
10 | «Полиглот» интеллектуалды сайыс | Үш тілді меңгеру , сөздерді анық айтуға үйрену | балалар үш тілде сөздерді айта алады | ||
11 | Describing places Жерлерді сипаттау | Оқу, жұптық, сипаттау Диалог, монолог | Сұрақ-жауап арқылы жұмыс істей алады | ||
12 | My country is Kazakhstan | Мәтіндерді оқу, ізденіс жұмыстарыЕлтанулық тест | Жеке-дара жұмыс арқылы елтанулық білімі кеңейеді | ||
13 | Great Britain Ұлы Британия | Мәтіндерді оқу, ізденіс жұмыстары Елтанулық тест | Жеке-дара жұмыс арқылы елтанулық білімі кеңейеді | ||
14 | London Лондон | Ізденіс, таныстырылым, слайдпен жұмыс, сипаттау, салыстыру Монолог, диалог | Сипаттай алады, салыстыра алады | ||
15 | Seasons Мезгілдер | Суреттеу мәтіндерді оқу Монолог | Іздене алады, сипаттай алады | ||
16 | Sport in my life Спорт-біздің өмірімізде | Жеке-дара, жұптық, сипаттау Сұрақ-жауаптық тексеріс | Спорт түрлерін біледі, кейбіреуін сипаттай алады | ||
17 | My hobby Менің хоббиім | Сипаттау, оқу, әңгімелесу Монолог, диалог | Өз хоббиі жайлы айта алады, сұрай алады | ||
18 | Northern Ireland | Мемлекетпен танысу | Өз мемлекетпен салыстыра алады | ||
19 | Mark Twain | Ақын шығармашылығымен танысу | Ақынның шығармашылығын айта алады | ||
20 | AbayKunanbayev | Дара ақын өмір- баяны мен танысу | Ағылшын тілінде ақынның шығармашылығын айту | ||
21 | The Adjective | Сын есім формасын таныстыру | Сын есімді сөйлемде қолдану | ||
22 | William Shakespeare | Ағылшын жазушысының өмір- баяны | Жазушыны тану, өлеңдерін жатқа айту | ||
23 | The Numerals | Сандар туралы түсіндіру | Санадарды сөйлемде қолдану | ||
24 | Kazakh National sport games | Ұлттық ойындарды ағылшын тілінде таныстыру | Ойындар туралы айтады | ||
25 | The Pronoun | Есімдіктің түрлерімен танстыру | Есімдікті сөйлемде қолдану | ||
26 | The United States of America | АҚШ мемлекетімен таныстыру | Мемлекет туралы өз ойын айту | ||
27 | The Conjunctions | Сөйлемде қолдану | Сөйлем құру | ||
28 | Australia | Салт- дәстүрмен таныстыру | Өз ойларын айту мемлекет жайлы | ||
29 | The Interjection | Сөйлемде қолдану | Сөйлемдерді құрастыра алады | ||
30 | Canada | Мемлекетімен таныстыру | Мемлекет жайында өз ойын айту | ||
31 | The Adverb | Сөйлемде қолдану | Сөйлемдерді құрастыра алады | ||
32 | New Zealand | Мемлекетімен таныстыру | Мемлекет жайында өз ойын айту | ||
33 | Forms of verbs | Етістіктердің формасын қолдануды үйрету | Сөйлемде формаларды дұрыс қолдана алады | ||
34 | Revision мен үш тілде сөйлей аламын КВН | Жарыс сабақ | «КВН» балалардың шеберлік шығармашылық сайысы |
Үйірмеге қатысатын оқушылар тізімі
№ | Аты-жөні | Сыныбы |
1 | Әділжан А. | 5 а |
2 | Болат М. | 5а |
3 | Улдаханова Қ. | 5а |
4 | Измахануова Н | 5ә |
5 | Иминжанова Г. | 5ә |
6 | Бахтияров Д | 5ә |
7 | Велиев А | 5ә |
8 | Нұрсағат К | 6а |
9 | Оразалиев Ә | 6а |
10 | Сабит А | 6а |
11 | Аблетов И | 6ә |
12 | Турганова Ш | 6ә |
Түсінік хат
Ағылшын тілі – XXI ғасырдың тілі. Еліміздің шет елдермен қарым – қатынасымыз күшейіп отырған кезде балалардың шет тіліне қызығуын, білімге құштарлығын ояту, танымдық белсенділігін арттыру әрбір шетел тілі мұғалімінің міндеті. Демек, балаларымыздың ағылшын тілін білуі – уақыт талабы.
Ағылшын тілін үйрету кезінде ойын элементтерін пайдалану баланың шет тіліне деген қызығушылығын арттырып, жаңа тақырыпты жақсы түсінуге әсер етеді. Заманауи технологиялық ойын арқылы балалар ағылшын тілінде жеңіл қарым - қатынас жасай алады және ойын кезінде шаршағандығын сезбей, әсерлене, қызыға отырып ағылшын тілін тез үйренеді. Ойын белгілі бір білім беруді мақсат етіп ойналған кезде ғана нәтижелі болады. Оқыта−үйрету ойындары: дидактикалық, ситуациялық, сайыстық, қимылды, ырғақты−музыкалық және көркемдік және т. с. с көптеген түрлері бар.
Балалардың шет тіліне қызығушылығын оятқан кезде ғана кез келген жетістіктерге жетуге болады, яғни оқытудың ең бастысы әр түрлі заманауи дидактикалық ойын арқылы балалардың тілге деген құштарлығын ояту, танымдық белсенділігін арттыру. Бұл дегеніміз қоғам талабына сай алынған терең білім, білік, дағдылар мен құзырлықтардың негізінде еркін бағдарлай білетін, қойылған мақсатқа танымдық қызмет жасау арқылы жете алатын, өз бетінше дұрыс, тиімді шешімдер қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру.
Ерте жастан шетел тілін оқыту оқушылардың коммуникативті даму біліктілігін, оқушылардың қызығушылығын ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, ересектеулеу балаларға қарағанда,олардың есте сақтау қабілеті де жоғары.
«Ойын-бала қанының азығы» деп С. Торайғыров айтқандай, бастапқы этапта шетел тілін оқытудағы бір негізгі аспект ол – ойын элементтерін тиімді пайдалану болып табылады. Ойын арқылы бала қоғамдық тәжірибені меңгереді, сондықтан әр сабақ процесінде қандай дидактикалық ойын қолдануға болатынын сабақтың мазмұнына, мақсатына, жас ерекшелігіне сәйкес таңдау керек. Ойын арқылы баланың өтіп жатқан тақырыпты қаншалықты деңгейде меңгергендігі байқалады
Ойын үстінде сөйлемейтін, нашар оқитын оқушының өзі өзін жан-жақты көрсеткісі келіп, сыныптастарымен, ұстазымен қарым-қатынасын жақсартады, сөйлеу дағдысын байқатады. Ойын баланың жеке ерекшелік қасиеттерінің дамуына, ішкі жан дүниесінің жаңаруына, пәнге деген қызығушылығын оятады. Ойын оқушының байқампаздығын жетілдіреді, тілді білуге деген құмарлығын арттырады. Осыдан да ойын араласқан сабақтың жаңа түрін ойлап табу мұғалім шығармашылығын талап етеді.
Шет тілін ерте жастан оқытудың тиімділігі оқушылардың пәнге деген қызығушылығымен бірге олардың сабаққа түгел атсалысатындығы, бәсекеге қабілеттілігі, бір-бірінен қалғысы келмей емін-еркін, сөздерді қайта-қайта айтуда бір-біріне ықпалдарының әсер етуі жақсы нәтижелерге жетелейді.
«Көңілді ағылшын тілі» бағдарламасы бойынша сабақтар балаларды шет тілі мәдениетінің негізімен таныстырады, яғни балаға білім-білік дағдыларының базалық көлемін үйретеді. Сабақ оқуға және жазуға ауызша дайындық кезең болып табылады.
Мақсаты:
Ø балалардың шығармашылық қабілеттерін арттыру арқылы лингвистикалық қабілеттерін дамыту;
Ø Ойын түрлері арқылы тәрбиеленушілердің ағылшын тілін үйренуге деген ықыласын арттырып, сол тілде сөйлеуге үйрету.
Міндеттер:
- үйлесімді дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру;
- баланың өз күшіне сенімділігін нығайту және дұрыс мотивация құру; - ағылшын тілінің ырғағымен және мәнерлі дыбысталуымен танысу, балалардың тілдік құзыреттілігін дамыту;
- мектеп жасына дейінгі баланың сөйлеу мүмкіндігі мен қажеттілігін ескере отырып, ағылшын тілінде баланың өздігінен қарым-қатынас міндеттерінің қорытындылауын қолдау;
- ойын және нақты қарым-қатынас жағдайында қарапайым деңгейде серіктеспен байланыс орнатуды үйрету;
- фонетикалық есту қабілетін дамыту;
- ағылшын тілінде сөйлеу мазмұнын түсінуге үйрету;
- зейін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
- айту және тыңдату: ауызша сөйлеу дағдысының негізін дамыту.
- үйлесімді дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру;
- баланың өз күшіне сенімділігін нығайту және дұрыс мотивация құру; - ағылшын тілінің ырғағымен және мәнерлі дыбысталуымен танысу, балалардың тілдік құзыреттілігін дамыту;